Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
Újdonságok
Irodai és iskolai termékek
Iroda üzemeltetés, munkavédelem
Számítástechnika
Kreativitás és Party
Könyvek
Társasjátékok
Szolgáltatásaink
Hűségprogram
Design - Tér- és formakultúra
6 749
Ft
Kosárba
Hobby és szabadidő
Könyvek
Hobby és szabadidő
Előző termék
Következő termék
ÚJ
Design - Tér- és formakultúra
Cikkszám:
172237
ÚJ
6 749
Ft
Kosárba
A vásárlás után járó pontok:
135 Ft
Bolti raktárunkban van:
0 db
Külső raktárunkban - várható szállítás 2-3 munkanapon belül
2 db
Design - Tér- és formakultúra
Részletek
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Kiegészítő termékek
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
A tervezés egyike a legösszetettebb feladatoknak, nemcsak képesség, hanem kiapadhatatlan kíváncsiság is kell hozzá. A könyv azoknak szól, akik érdeklődőn tekintenek a világra, és tevékenyen vesznek részt az épített és tárgyi környezet formálásában. Három téma – a tér, a tárgy és az ember – koordinátarendszerében járja körbe a design és a tervezési módszertan összefüggéseit és kérdésköreit. A gondolatébresztő, elmélkedésre ösztönző felvetések során, ha szükséges, madártávlatból összegezve, máskor viszont a részletekben elmerülve kísér el minket a designelmélet sűrűjében, és segít felfedezni a tervezési gyakorlat tisztán belátható területeit. Megismerteti a tervezők sajátos gondolkodását, a tervezői logika folyamatát, és bepillantást enged a tervezési stratégiák/módszerek kulisszatitkaiba. Kitér a térbeli formaalkotás alapelveire is, beleértve a térképzés pszichológiai és szociológiai kontextusait.
A könyv többek között az alábbi fontos felvetésekre igyekszik választ keresni:
Mi a design, és kik a designerek? Milyen új kérdésekkel kell szembesülnie egy leendő tervezőnek, és mire fókuszáljon, ha el akarja kerülni a tervezői csapdákat?
Hogyan felelhet meg a design a globális, szociális és kulturális etika jelenkori kihívásainak, és mindeközben hogyan lehet a végeredmény „szép, jó és igaz”?
Hogyan hatnak viselkedésünkre a tér- és tárgyformák, és mi a tervező felelőssége ebben a folyamatban?
Mit mutatnak a jövő trendjei a felhasználókról? Létezik-e átlagos felhasználó a 21. században?
Mi a design üzenete, és hogyan formálható tervezői eszközökkel a tárgy- és formakultúra?
Adatok
Listaár
:
6 749 HUF
EAN
:
9789632449753
Kiadó
:
Scolar Kiadó Kft.
Szerző
:
Géczy Nóra
Kiadás éve
:
2019
Oldalszám
:
256
Kötés
:
puha
ISBN
:
9789632449753
Nyelv
:
magyar
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Árukereső.hu
Újdonságok
Irodai és iskolai termékek
Iroda üzemeltetés, munkavédelem
Számítástechnika
Kreativitás és Party
Könyvek
Társasjátékok
Szolgáltatásaink
Hűségprogram
Belépés
F.név
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Működéshez szükséges cookie-k
Marketing cookie-k
Analitikai cookie-k
Cookie-k személyre szabáshoz
Beállítások
Elfogadom