Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

GARANCIA

1. A garancia ügyintézésének módja, szükséges iratok

A garancia időtartama a vásárlás napjától számított 12 hónap, vagy a garanciajegyen az adott terméknél feltüntetett időtartam. Külön garanciajegyes termékeknél a garanciajegyen feltüntetett intervallum a garanciális időtartam. • A termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 49/2003. (VII. 30. ) GKM rendelet alapján vállaljuk a garanciális javítást. • Amennyiben alkatrészt, alkatrészeket, vagy komplett konfigurációt vásárolt alkatrészként (nem összeszerelve), akkor csak a hibásnak vélt alkatrészt kell visszahozni szervizünkbe. Kérjük figyeljenek arra, hogy a hibásnak vélt alkatrészekkel együtt hozzák vissza azok tartozékait is (kábelek, tápegységek, driverlemezek stb.), mert csere esetén - a tartozék hiányában - a szerviz a cserét megtagadhatja.
Amennyiben kívánja, szervizünk egészben is vizsgálja a konfigurációt, a mindenkori bevizsgálási munkadíj kifizetése ellenében.

• Amennyiben komplett számítógépet vásárolt tőlünk, akkor kérjük lehetőség szerint hozza be a számítógépét, de a billentyűt, monitort, kábeleket ne!
• A garanciális bevizsgáláshoz szükség van az eredeti garanciajegyre (másolatot semmilyen esetben nem fogadunk el!), viszont a számlára nem, azt nem szükséges behoznia nekünk. Külön garanciajegyes termékekhez szükség van a gyártói garanciajegyre is. Ilyenek az optikai meghajtók (DVD-ROM, DVD-író), illetve monitorok, nyomtatók, scannerek, videókártyák, laptopok) 

2. Ha a termék hibás…

A 72 órán belül meghibásodott termékeket eredeti csomagolásban, összes tartozékaikkal együtt kell visszahozni szervizünkbe. Amennyiben a hibát a mi szervizünk is megállapítja a termék bevizsgálása során, a vásárló – a hatályos jogszabályok alapján – a termék azonnali kicserélését, vagy ha az nem cserélhető (pl. elfogyott a készletről), akkor az eredeti vételár visszafizetését kérheti. Ebben az esetben is adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a vásárló más típusú, gyártmányú stb. terméket kérjen. Az ügyintézés elengedhetetlen feltétele a szerviz tesztelése, tesztelés nélkül cserét végrehajtani nem áll módunkban!
Természetesen ezen idő nem tartozik bele a 72 óra időtartamba!
 

• Azokban az esetekben, ha a termék vételárának az ellenértéke nincs cégünk tulajdonában (pl. hitel , Átutalás) az összeg beérkezéséig pénzvisszafizetésre nincsen lehetőségünk!
• Csere kizárólag csak akkor lehetséges, ha az összes tartozék, doboz, leírás, telepítőlemez is rendelkezésre áll a hibás termékhez. Amennyiben a csomagolás nem megfelelő módon áll rendelkezésre (pl. széttépték a dobozt) a szervizünk a cserét megtagadhatja, illetve értékcsökkenést számolhat el.
• Ha a cégünk a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül értesíti a vásárlót.
• Cégünk minden forgalmazott terméket az adott termék magyarországi importőre / forgalmazója által kínált feltételekkel forgalmazza illetve szervizeli. A forgalmazók által diktált feltételektől – így a garanciális feltételektől – mi sem tudunk eltérni. A jogszabályi előírásoknak megfelelően lehetőleg 15 nap az a határidő, amely alatt a hibás termék cseréjét, javítását el kell végezni. Amennyiben a javítás időtartama eléri ezt, cégünk csereterméket ajánlhat fel. A cseretermékre vonatkozó igényüket a vásárlóknak kell jelezniük.
• Garanciás termék átvétele esetén cégünk minden esetben átvételi elismervényt ad, mely egyben a jegyzőkönyv is a minőségi kifogásról. Ezért a csere csak akkor lehetséges, amennyiben az átvételi elismervényt, valamint az eredeti garanciajegyet a garanciális ügyintézéshez magukkal hozzák. Cégünk nem tudja ellenőrizni az elismervényt bemutató személyazonosságát, így annak elvesztéséből származó hátrányokat a gondtalanul eljáró vásárló viseli. Elállás a szerződéstől: Amennyiben a hibás terméket nem tudjuk ugyanolyanra cserélni, vagy nála jobb paraméterekkel rendelkező termékre díjmentesen cserélni, illetve ha egy alkatrészt 5-nél többször cseréltünk garancia keretén belül, akkor a vásárló elállhat a szerződéstől. Ilyen esetben az eredeti vételárat kell visszafizetni. Azokra a termékekre, melyekre cégünk több, mint 1 év jótállást vállal (azaz a törvényi előírásoknál többet), ott ilyen esetben avulással kell számolni, tehát a termék jelenlegi árát térítjük vissza, melyet az aktuális piaci ár alapján határozunk meg. Fontos azonban, hogy amennyiben a csere lehetséges, ám a vásárló úgy dönt, hogy a cserélt terméket egy jobbra szeretné cserélni értékegyeztetéssel, akkor cégünk az eredeti termék vételárát az aktuális piaci áron állapítja meg, és ezt veszi figyelembe az értékegyeztetésnél, tehát ez új szerződésnek minősül.

Feltételes garancia: Amennyiben egy termék fizikailag, vagy bármely más olyan hatástól sérült, amely a vásárlás után keletkezett (elpukkant chip, elégett alkatrész, leejtett, behorpadt eszköz, lesarkazott processzor, villámcsapott termékek) akkor a jótállás nem érvényes rá. Ilyen esetben cégünk un. feltételes garancia keretében átveszi a terméket, ám az ilyen ügyintézés lassúsága miatt, ez esetben cégünk nem vállalja a 15 napon belüli cserét. Az ilyen esetek időtartama kb. 90 nap, mivel sok esetben a gyártóig kerül vissza a termék. A feltételes garancia már átvételkor kiderül, és a jegyzőkönyvet eszerint állítjuk ki.

Cégünk fenntartja a jogot - a nyilvánvaló okból sérült és működésképtelen termékeknél - a feltételes garancia elutasítására.